Política de devolucions

 

Tens 15 dies per tornar teves compres.

Com puc fer una devolució?

Sol·licita la recollida dels productes trucant a l'630 80 89 55 o envia'ns un mail amb el model de desistiment a att.client@elgir.cat.

 

Enviarem un transportista a recollir la teva comanda a l'adreça que triïs.

 

Passos per fer la devolució a domicili:

 

1.     Truca al 630 80 89 55 o envia'ns un mail amb el model de desistiment a att.client@elgir.cat .

2.     Empaqueta i prepara la teva comanda. Prepara els productes amb l'embalatge original o semblant.

3.     Lliurament el paquet a l'transportista.

4.     Rebràs el teu reemborsament. Des que el paquet arribi als nostres magatzems passaran 3 dies laborables perquè rebis el reemborsament de l'import de la teva compra a través del mitjà pagament que vas triar.

 

Quin import es em abonar per la devolució d'un producte?

T'abonem l'import que hagis pagat pels productes després de verificar que els articles estan en bon estat. Tingues en compte que el cost de el servei de transport contractat en el moment de la compra no es retorna.

 

Et vam realitzar la devolució en el mateix mètode de pagament que hagis utilitzat per fer la teva compra sempre que els productes estiguin amb el seu embalatge original.

 

Quan rebré l'import de la meva devolució? 

En cas que sol·licitis la devolució a domicili a través del nostre servei d'atenció a client: Rebràs l'import a la targeta o compte bancari en un termini de 3 dies laborables des de la recepció de la mercaderia als nostres magatzems.

 

Què necessito per fer una devolució?

      És imprescindible presentar el tiquet o factura de compra.

      Estar dins el termini de 15 dies naturals.

      Si has fet una comanda en línia i no has rebut la teva factura necessitem el teu número de comanda. El pots trobar al mail de confirmació de la teva comanda.

 

Puc retornar qualsevol article?

Sí, sempre que no siguin articles deteriorats com a conseqüència del seu ús.

 

Què faig si he rebut un producte que s'ha malmès en l'enviament?

Posem molt d'esforç en assegurar que tots els articles arribin a la seva llar en perfectes condicions. Pel que sentim molt si has rebut un article danyat.

 

En aquest cas, si us plau, posa't en contacte amb nosaltres trucant al nostre servei d'atenció a client a l'630 80 89 55 (horari de 8:00 a 22:00), o enviant aquest formulari.

 

Dret de desistiment per a compres en línia

Pots sol·licitar el desistiment de la teva compra en línia cridant-nos a l'630 80 89 55, o enviant un correu electrònic a l'adreça: att.client@elgir.cat amb la sol·licitud de desistiment emplenada.

 

Queden exclosos de el dret de desistiment dels productes que hagin patit qualsevol tipus de desgast o deteriorament.

 

Confiem en la qualitat dels nostres productes.